Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » HANDLOWCY » Mateusz
Mateusz Pawełkiewicz
33 lat
Tomaszów Mazowiecki (woj. Łódzkie)
NAPISZ WIADOMOŚĆ
291 ODSŁON
Mateusz Pawełkiewicz - Tomaszów Mazowiecki, Wiek 33. Dołącz tak samo jak Mateusz do najlepszych handlowców w Polsce
0
, 33 lat

HANDLOWIEC

NAPISZ WIADOMOŚĆ
TELEFON

Tomaszów Mazowiecki (woj. Łódzkie)

291
LICZBA ODSŁON
doświadczenie
wykształcenie
kursy i szkolenia
referencje
języki
Doświadczenie:
4 lata

2011-09 - 2012-06

Nomi S A

- Specjalista ds Kluczowych Klientów B2B

-Aktywne Pozyskiwanie klientów: terenowe, telefoniczne, emailowe klientów B2B
-Obsługa klientów biznesowych
- Obsługa klientów inwestycyjnych
-Doradztwo w zakresie doboru towarów
- Składanie dziennych i tygodniowych raportów z przeprowadzonych wizyt jak i zarówno działań
- Wystawianie produktów i towarów topowych jako sprzedaż internetową
-Negocjacje cenowe wśród odbiorców i dostawców
- Bieżąca opieka nad pozyskanymi klientami – telefoniczna i bezpośrednia
-Prowadzenie dokumentacji pozyskanych klientów
-Ustalanie Planów tygodniowych wizyt terenowych i miesięczych
- Monitoring Cenowy Konkurencji
- koordynowanie działań reklamowo promocyjnych produktów firmy
-Monitorowanie dostaw do klientów jak i zarówno przepływu płatności

Sprzedaż bezpośrednia


2010-07 - 2011-01

Cerdom

- Sprzedawca


– sprzedaż i doradztwo płytek ceramicznych: Ceramika Paradyż, Opoczno S.A., Ceramika Tubądzin, Ceramika Końskie, Ceramika Gres, Cerrad, Cersanit.
– Sprzedaż i doradztwo klejów i fug do płytek ceramicznyh i klinkierowych oraz środków zabezpieczających.
– Sprzedaż narzędzi oraz chemi budowlanej i profili budowlanych.
– Zamawianie towarów jak i zarówno sprawdzanie ich pod względem ilośiowym i jakościowym
– konserwacja sieci i sprzętu komputerowogo.
– Wystawiania wz, fv dla stałych wykonawców jak i zarówno klientów detalicznych

Sprzedaż bezpośrednia


2009-06 - 2010-05

PPHU ANDALEX

- Handlowiec Marketu

Negocjacje cenowe na miejscu i w terenie oraz zarządzanie personelem.
– PRZYJMOWANIE I SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH POD WZGLĘDEM ILOSCIOWYM, JAKOŚCIOWYM I WARTOŚCIOWYM, NEGOCJONOWANIE CEN ZAKUPU I SZUKANIE TAŃSZEGO DOSTWCY TEGO SAMEGO ARTYKUŁU.
- KONTROLOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH - PRZYGOTOWYYWANIE NA BIEŻĄCO LIST ZAMÓWIEŃ NA TOWARY - PRAWIDŁOWE EKSPONOWANIE, OPISYWANIE I AKTUALIOZWANIE CEN NA WYROBACH, WYKAZYWANIE TOWARÓW NIE ROTUJĄCYCH LUB Z KOŃCOWYM TERMINEM WAŻNOŚCI W CELU ICH PRZECENY, ORAZ DALSZEGO NIE ZAMAWIANIA.
- PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KSIĘGOWOŚCI FIRMY
- AKTUALIZOWANIE STRONY INTERNETOWEJ, OBSŁUGA POCZTY EMAIL ORAZ ŚLEDZENIE NOWOŚCI BRANZOWYCH W INTERNECIE I INNYCH ŹRÓDŁACH.
– Wystawiania wz, fv dla stałych wykonawców jak i zarówno klientów detalicznych
– sprzedaż urządzeń solarnych
– sprzedaż stolarki okienno – drzwiowej
– sprzedaż urządzeń sanitarno - hydraulicznych


Sprzedaż bezpośrednia


2008-05 - 2008-11

Ceramika Paradyż Sp Z oo

- Specjalista ds Marketingu

Koordynacja i organizacja w sensie merytorycznym: Imprez firmowych: Dzień Chemika, Dni Tomaszowa, Dni Opoczna, Festiwal Nadzieja w Piotrkowie Trybunalskim
– Obsługa programów: IFS i CRM
– Obsługa Infolini Ceramiki Paradyz
– Wydawanie, prowadzenie dokumentacji, przychodu i rozchodu dokumentacji gadżetów reklamowych jak i zarówno materiałów poligraficznych
– Prowadzenie spotkań oraz spotkania z firmowymi prawnikami w sprawach weryfikacji umów.
– Przeprowadzenie ofertowań na zakup materiałów promocyjno – reklamowych Ceramiki Paradyż
– Prowadzenie dokumentacji sponsorskiej
– Wydawanie Opinii pism dotyczących wszelakiego sponsoringu
– Wspieranie menadżerów firmy o firmowe materiały promocyjno – reklamowych.
– Zlecanie oraz nadzorowanie pracy grafików, zewnętrznych agencji reklamowych.
– Przygotowywanie eventów firmowych
– Doradztwo techniczne jak i zarówno pośredniczenie w zakresie przetargów na materiały poligraficzne.
– Pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, foldery, katalogi firmowe).
– Wybór i zakup gadżetów reklamowych.
– Współpraca z działem logistycznym i handlowym by wspierać aktywnie menadżerów krajowych i zagranicznych.
– Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem transportu
– Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania transportu w zakresie dostarczenia materiałów reklamowych do psd.
– Współpraca z merchandiserami firmy o materiały poligraficzne.

Marketing/Reklama/PR


2007-06 - 2008-02

PABART

- Specjalista ds Marketingu

- wsparcie techniczne dla klientów
- serwis i sprzedaż urządzeń drukujących
-doradztwo przy wyborze drukarki pod względem ich dalszej eksploatacji
- sprzedaż i regeneracja tonerów atramentowych i laserowych
- analiza i budowanie ofert sprzedaży (cenników) jak również dokumentacji technicznej
- analiza rynku konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami oraz dostawcami ( biznesowymi jak i zarówno detalicznymi).
- zamawianie komponentów – zaopatrzenie.

Artykuły biurowe