Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » HANDLOWCY » Damian
Damian Mąka
47 lat
Słupsk (woj. Pomorskie)
NAPISZ WIADOMOŚĆ
1098 ODSŁON
Damian Mąka - Słupsk, Wiek 47. Dołącz tak samo jak Damian do najlepszych handlowców w Polsce
0
, 47 lat

HANDLOWIEC

NAPISZ WIADOMOŚĆ
TELEFON

Słupsk (woj. Pomorskie)

PROFIL I CEL ZAWODOWY• Skuteczny menadżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w organizowaniu i zarządzaniu siecią sprzedażową oraz budowaniu długoterminowych relacji ze strategicznymi klientami;• Efektywnie buduje i kieruje pracą zespołów sprzedażowych, osiągając z nimi ponadprzeciętne wyniki;• Praktyka i skuteczność w generowaniu nowego biznesu, w optymalizacji wewnętrznych struktur i procedur firmy;• Szuka możliwości współtworzenia strategii firmy oraz budowania stabilnego rynku

1098
LICZBA ODSŁON
doświadczenie
wykształcenie
kursy i szkolenia
referencje
języki
Doświadczenie:
17 lat

2009-09 -

Makado, Damian Mąka

- Właściciel

• Pozyskiwanie Kapitału Zagranicznego na rzecz polskich przedsiębiorców • Koordynowanie działań pomiędzy zainteresowanymi stronami • Organizowanie spotkań biznesowych
• Doprecyzowanie Umów Handlowych pomiędzy Partnerami Biznesowymi • Współpraca ze Strategicznymi Inwestorami na rynku krajowym

Sprzedaż bezpośrednia


2009-08 - 2012-06

EURO–CAR Sp. z o.o. autoryzowany dealer konce

- Kierownik Działu Sprzedaży

Kierownik Działu Sprzedaży
• Opieka nad klientami instytucjonalnymi • Wytyczanie i realizacja celów sprzedażowych
oraz finansowych działu handlowego • Reorganizacja oddziału regionalnego w Słupsku
• Selekcja, rekrutacja i szkolenie nowych pracowników • Rozpoczęcie współpracy z kilkoma strategicznymi klientami m.in. Energa S.A.

Sprzedaż bezpośrednia


2007-10 - 2009-07

Saint Gobain WEBER TERRANOVA Sp. z o.o.

- Koordynator ds. inwestycji, Przedstawiciel T

Koordynator ds. inwestycji, Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad dotychczasowymi kontrahentami
• Realizacja planu sprzedaży, analiza i kontrola rynku sprzedaży
• Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów
• Organizacja akcji promocyjnych
• Zwiększenie sprzedaży dedykowanych produktów na terenie woj .pomorskiego o 100%

Inne


2007-01 - 2007-06

PLAST–BOX S.A. Przetwórstwo Tworzyw Sztucznyc

- Dyrektor Sprzedaży Krajowej

Dyrektor Sprzedaży Krajowej
• Ocena potrzeb rynku i współtworzenie planu produkcji nowych wyrobów • Opracowanie
i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy • Współpraca z zarządem przy tworzeniu budżetu
firmy • Zarządzanie zespołem 7 opiekunów klientów strategicznych • Zwiększenie wartości
sprzedaży o 28%

Inne


2005-11 - 2007-01

PLAST–BOX S.A. Przetwórstwo Tworzyw Sztucznyc

- Wicedyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży

Wicedyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
• nawiązanie ścisłej współpracy z działem eksportu • pozyskanie 70% klientów strategicznych firmy • Zbudowanie trwałych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami m.in. Henkel Polska S.A., Lakma S.A, Bolix S.A., Dyrup sp. Z o.o., Tikkurila S.A., Farby Kabe Polska sp. Z o.o, Ministerstwo Obrony Narodowej, Sigmakalon Group

Inne


1998-05 - 2007-01

Plast-Box S.A.

- Dyrektor

Dyrektor Sprzedaży Krajowej
• Ocena potrzeb rynku i współtworzenie planu produkcji nowych wyrobów • Opracowanie
i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy • Współpraca z zarządem przy tworzeniu budżetu
firmy

Sprzedaż bezpośrednia


1998-05 - 2005-10

PLAST–BOX S.A. Przetwórstwo Tworzyw Sztucznyc

- Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży

Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
• obsługa klientów strategicznych • kontrola i analiza wyników działań marketingowych firmy • tworzenie budżetu marketingowego

Inne