Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » HANDLOWCY » Arkadiusz
Arkadiusz Franczak
2019 lat
Nowa Sól (woj. Lubuskie)
NAPISZ WIADOMOŚĆ
534 ODSŁON
Arkadiusz Franczak - Nowa Sól, Wiek 2019. Dołącz tak samo jak Arkadiusz do najlepszych handlowców w Polsce
0
, 2019 lat

HANDLOWIEC

NAPISZ WIADOMOŚĆ
TELEFON

Nowa Sól (woj. Lubuskie)

kierownik /przedstawiciel regionalny sprzedaży; spec. kontrollingu
534
LICZBA ODSŁON
doświadczenie
wykształcenie
kursy i szkolenia
referencje
języki
Doświadczenie:
10 lat

2012-07 - 2012-10

Zakad Przemysłu Mięsnego Warta Sulęcin sp. z

- kierownik regionalny ds. sprzedaży i marketin

Zawieranie umów handlowych oraz obsługa klientów na terenie działania woj. lubuskiego - południowa część

Spożywcza


2001-08 - 2011-06

Dobrosława Sp. z oo w Grupie Tarczyński S.A.

- Kierownik kontrolingu, specjalista ds. sprze

1. Monitorowanie dokumentacji dotyczącej sieci handlowych w zakresie udzielanych upustów stałych, upustów promocyjnych oraz opłat marketingowych.
2. Ustalanie cen promocyjnych oraz cen sprzedaży pod względem ekonomicznym sprzedaży oraz efektywności sprzedaży
3. Przygotowanie zestawienia obrotów w sieciach handlowych oraz dokonywanie rozliczenia ich pod względem opłacalności sprzedaży
4. Wnioskowanie do Zarządu Spółki o zmiany cen w cenniku podstawowym oraz cen promocyjnych
5. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dobre relacje z klientami
6. Przygotowanie cenników sprzedaży dla odbiorców indywidualnych, sieci handlowych oraz cen dla sklepów firmowych oraz przekazywanie osobom uprawnionym informacji dotyczących cen i cenników
7. Kalkulacje cen sprzedaży nowych wyrobów oraz wnioskowanie do Zarządu celem ich wprowadzenia
8. Monitorowanie i analiza cen zakupu surowca oraz wnioskowanie zmian wskaźników wyceny surowca z własnego rozbioru
9. Przeprowadzanie wyceny cen surowca mięsa białego i czerwonego do inwentaryzacji
10. Rozliczenie inwentaryzacji surowca
11. Wycena wyrobów gotowych do inwentaryzacji
12. Analiza rozbioru półtusz wieprzowych oraz elementów wieprzowych i drobiowych pod względem ekonomicznym
13. Monitorowanie cen zakupu materiałów pomocniczych
14. Planowanie rocznej i miesięcznej sprzedaży Spółki oraz kontrolowanie wielkości zużycia surowca i materiałów pomocniczych oraz kosztów poza surowcowych
15. Analiza ekonomiczna transportu zewnętrznego (wyliczanie i monitorowanie wskaźników ekonomicznych transportu zewnętrznego).
16. Wnioskowanie do Zarządu Spółki o zmianę cen stawek kilometrowych dla przewoźników zewnętrznych
17. Branie czynnego udziału w usprawnianiu funkcjonowania działu -Spółki dla najlepszego zadowolenia klientów firmy.
18. Wykonywanie innych czynności nie objętych niniejszym zakresem czynności zleconych przez przełożonych

Spożywcza