Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Menager ds. relokacji, instalacji i montazu maszyn - Klienci Przemysłowi

Menager ds. relokacji, instalacji i montazu maszyn - Klienci Przemysłowi

Kraków - Małopolskie

Klient serwisu strefa-handlowca.pl
2019-07-01 11:24

#samodzielny Manager ds. sprzedaży #aktywne kontakty# #relokacje, montaże, instalacje #maszyny rolnicze i przemysłowe #cała Polska

Motiva HR dla jednego ze swoich Klientów, który specjalizuje się w instalacjach elektrycznych dla Klientów Przemysłowych

Poszukuje managera ds. sprzedaży – relokacje, montaże, instalacje

 

Informacje o firmie:

Zatrudnia ponad 100 osób.

Specjalizuje się w instalacjach elektrycznych dla klientów przemysłowych (Saint-Gobain, VW, TOYOTA, Huta Zabrze, Stoltzle i wiele innych).

Ma ponad pięcioletnie doświadczenie w relokacjach/instalacjach PIECY HARTOWNICZYCH DO SZKŁA (Japonia, Nowa Zelandia, Australia, Chiny, Niemcy, Włochy, Irlandia i wiele innych). 

Ma bardzo dobre referencje od lidera światowego w produkcji pieców hartowniczych do szkła - GLASTON z Finlandii. 

 

Nasze oczekiwania:

Idealny kandydat powinien:

  • mieć co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy w sprzedaży i/lub logistyce dla firmy, która zajmowała się relokacjami/instalacjami maszyn jako ich core business, lub
  • mieć co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy dla koncernu, który produkuje kilka linii maszyn, które wymagają dostaw realizowanych poprzez firmę wyspecjalizowaną w relokacjach/instalacjach; pracy na stanowisku, które było bezpośrednio związane z ze strona handlowo-logistyczną tych dostaw (relokacji/instalacji) lub (w ostateczności):
  • mieć co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy handlowo/logistycznej dla firmy logistycznej/spedycyjnej, która w sposób systematyczny, wielokrotny (nie chodzi o jedną relokację rocznie, przy okazji tysięcy innych transportów, lecz chodzi o managera, który tę pracę wykonywał codziennie) relokowała maszyny (i/lub pomagała w dostawach ww. maszyn), przy czym krytyczne jest aby osoba ta miała aktywne kontakty bezpośrednio do firm, które zlecały relokację/instalacje, czyli głównie producentów/handlarzy, a nie do firm relokujących, które podzlecały tylko gestię transportu.

 

Uwaga: szukamy osoby/ samodzielnego managera o umiejętnościach handlowych i posiadającej aktywne kontakty do ww. firm zlecających relokacje/instalacje, a nie osoby organizującej transport, czyli osoby o umiejętnościach czysto logistyczno-spedycyjnych.

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne – ale jeśli jest doświadczenie j.w. to wykształcenie wyższe nie jest wymogiem twardym.
  • Język angielski na bdb poziomie – płynne porozumiewanie się w mowie i piśmie.
  • Mile widziana znajomość innych języków europejskich.
  • Samodzielność w pracy z dużymi międzynarodowymi klientami.

Zakres obowiązków:

Przyprowadzenie do EL-LOGIC producentów (i/lub handlarzy) zlecających relokacje/montaże/instalacje skomplikowanych, dużych maszyn. Dodatkowo rozpoznanie rynku i zdobycie zamówień na relokację/montaże/instalację od producentów/dostawców dużych maszyn, czyli takich, które do transportu trzeba rozkładać na kilka elementów a montaż ich jest skomplikowany, wymaga wiedzy i umiejętności.  

 

Wyjaśnienie:

Duzi producenci zazwyczaj, z racji nierytmicznej sprzedaży maszyn, nie trzymają własnych służb do dostarczania maszyn do klientów (w tym i.in.: transportu, wyładunku u klienta, posadowienia, zmontowania/złożenia, podłączenia do mediów i pomocy w uruchomieniu - zazwyczaj uruchomienie dokonuje przedstawiciel producenta z pomocą firmy instalatorskiej – takiej jak EL-LOGIC). Do takich zadań poszukują firm zewnętrznych – outsourcing.

Oferujemy:

Firma jest z Olkusza, ale z racji faktu, że klienci są z całego świata, miejsce pracy nie jest przywiązane do Olkusza. W związku z tym poszukujemy kandydatów z całej Polski.  Przyjazdy do firmy mogą być raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie. Wymagane jest dzienne raportowanie, poprzez pracę w CRM (będzie w ciągu kilku miesięcy wdrożony)

Forma współpracy: Umowa o pracę lub samozatrudnienie. Możliwe też praca na mniejszym wymiarze niż pełny etat. Możliwa współpraca samozatrudnienie + 100% prowizja. Oferowane wynagrodzenie: do 10 tysięcy brutto podstawy przy Uop/ lub odpowiednio przy B2B. Z prowizją można zarobić do 20 tysięcy brutto w skali miesiąca. W razie potrzeby oferujemy samochód służbowy. Jednak praca w dużej mierze opiera się na kontakcie z klientem zagranicznym.

 

 

 

Osoby zainteresowane zapraszam do aplikowania na: a.zalewska@motivahr.pl Pamiętaj o RODO i aktualnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Sam nie szukasz pracy? Będę wdzięczna za każdą rekomendację. Kontakt z wybranymi kandydatami do 24H.

 

OGŁOSZENIE KRÓTKIE:

# HALO PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI Z CAŁEJ POLSKI #

Jesteś samodzielnym handlowcem z aktywnymi kontaktami handlowymi?

W swojej pracy miałeś do czynienia z obszarem  relokacji, instalacji i montażami dla Klienta przemysłowego?

Doceniasz dużą samodzielność, nieograniczone możliwości finansowe i pracę w międzynarodowym środowisku?

Być może to oferta dla Ciebie!

Zapraszam do kontaktu: a.zalewska@motivahr.pl

Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!