Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Specjalista ds. obsługi klienta – wsparcie działu handlowego

Specjalista ds. obsługi klienta – wsparcie działu handlowego

Niepołomice - Małopolskie

Klient serwisu strefa-handlowca.pl
2019-03-01 10:14

Miejsce pracy: Kraków, 

Koniec 2019 – zmiana siedziby firmy na Podłęże, ul. Grabska

OPIS STANOWISKA

  • administrowanie zamówieniami w systemie IT,
  • udzielanie informacji handlowej i logistycznej dotyczącej oferty firmy,
  • przygotowywanie ofert dla klientów;
  • kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, informowanie klientów o statusie dostaw, reklamacji, blokadach oraz opóźnieniach w realizacji zamówień,
  • rejestrowanie i modyfikowanie zleceń klientów w systemie
  • zamawianie towarów i usług u dostawców
  • zakładanie i aktualizowanie bazy danych klientów,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży (zleceń, protokołów, raportów)
  • sporządzanie raportów dotyczących sprzedaży na podstawie danych z systemu

KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku z obsługą klientów,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra organizacja pracy, dokładność

OFERUJEMY

  • umowę o pracę z wszystkimi świadczeniami
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy,
  • laptop, telefon służbowy
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • zaplecze socjalne (kawa, herbata, kuchnia),
  • nowoczesne biura, parking przy budynku
  • świadczenia z ZFŚS, wczasy pod gruszą, dopłaty świąteczne, możliwość skorzystania z funduszu pożyczkowego
  • nagrody jubileuszowe, nagrody motywacyjne
Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!