Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Specjalista ds. obsługi klienta – wsparcie działu technicznego/serwisowego

Specjalista ds. obsługi klienta – wsparcie działu technicznego/serwisowego

Niepołomice - Małopolskie

Klient serwisu strefa-handlowca.pl
2019-03-01 10:15

OPIS STANOWISKA

  • rejestrowanie i modyfikowanie zleceń serwisowych klientów w systemie, administrowanie zamówieniami serwisowymi
  • obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie specyfikacji przygotowanych przez serwisantów
  • zamawianie towarów i usług u dostawców; kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
  • informowanie klientów o statusie dostaw, reklamacji, blokadach oraz opóźnieniach w realizacji zamówień,
  • zakładanie i aktualizowanie bazy danych klientów,
    prowadzenie bieżącej dokumentacji zleceń serwisowych (zleceń, protokołów, raportów)

KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku z obsługą klientów,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra organizacja pracy, dokładność

OFERUJEMY

  • umowę o pracę z wszystkimi świadczeniami
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy,
  • laptop, telefon służbowy
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • zaplecze socjalne (kawa, herbata, kuchnia),
  • nowoczesne biura, parking przy budynku
  • świadczenia z ZFŚS, wczasy pod gruszą, dopłaty świąteczne, możliwość skorzystania z funduszu pożyczkowego
  • nagrody jubileuszowe, nagrody motywacyjne
Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!