Znajdź personel
do swojej firmy.
Nie pamiętasz hasła?
Młodszy Specjalista ds. administracji serwisu
(Specjalista ds. obsługi klienta – wsparcie działu technicznego/serwisowego)
Miejsce pracy: Kraków, Koniec 2019 – zmiana siedziby firmy na Podłęże
OPIS STANOWISKA
- rejestrowanie i modyfikowanie zleceń serwisowych klientów w systemie, administrowanie zamówieniami serwisowymi
- obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
- przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie specyfikacji przygotowanych przez serwisantów
- zamawianie towarów i usług u dostawców; kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- informowanie klientów o statusie dostaw, reklamacji, blokadach oraz opóźnieniach w realizacji zamówień,
- zakładanie i aktualizowanie bazy danych klientów,
prowadzenie bieżącej dokumentacji zleceń serwisowych (zleceń, protokołów, raportów)
KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku z obsługą klientów,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra organizacja pracy, dokładność
OFERUJEMY
- umowę o pracę z wszystkimi świadczeniami
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy,
- laptop, telefon służbowy
- grupowe ubezpieczenie na życie
- zaplecze socjalne (kawa, herbata, kuchnia),
- nowoczesne biura, parking przy budynku
- świadczenia z ZFŚS, wczasy pod gruszą, dopłaty świąteczne, możliwość skorzystania z funduszu pożyczkowego
- nagrody jubileuszowe, nagrody motywacyjne
Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!