Znajdź personel

do swojej firmy.

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Konsultant ds. sprzedaży B2B

Konsultant ds. sprzedaży B2B

Warszawa - Mazowieckie

Klient serwisu strefa-handlowca.pl
2018-06-21 23:20

INTEGRA Consulting Poland (www.integra-consulting.pl) od 20 lat znajduje się w czołówce polskich firm szkoleniowo – doradczych.

Mamy w swojej ofercie pełną gamę usług, wspierających firmy na każdym etapie rozwoju organizacji w obszarach takich jak: szkolenia kompetencyjne, Lean Management, rekrutacje, doradztwo i coaching, programy rozwojowe oraz work-life balance. Jako zespół ekspertów wspieramy organizacje w wielowymiarowych procesach rozwojowych, biorąc współodpowiedzialność za efekty i wyniki prowadzonych przez nas szkoleń. Oferujemy szkolenia dla pracowników różnej specjalizacji, szkolimy zarządy, menedżerów, specjalistów, działy sprzedaży i obsługi klienta, a także mistrzów, brygadzistów i liderów produkcji. Realizujemy również szkolenia w języku angielskim. Systematycznie rozwijamy nasz zespół.  Z naszych usług skorzystało już ponad 500 firm, a wiele z nich współpracuje z nami długofalowo.

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant ds. sprzedaży b2b
Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania konsultanta to:

  • wsparcie pracy zespołu handlowego, w tym umawianie spotkań z klientami (spotkania prowadzone są przez lub przy współudziale menedżera ds. sprzedaży projektów doradczo-szkoleniowych)
  • telefoniczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych (kontakt ze stałymi oraz nowymi klientami – w tym celu praca z bazą CRM, odpowiadanie na zapytania ofertowe, a także samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów)
  • badanie i wstępna telefoniczna analiza potrzeb klientów z zakresu szkoleń kompetencyjnych dla menedżerów i specjalistów
  • wsparcie procesu sprzedaży na poszczególnych/kolejnych jego etapach, z uwzględnieniem posprzedażowej obsługi klienta
  • budowanie relacji z klientami, zespołem trenerskim oraz współpracownikami z pozostałych działów (m.in. marketing, administracja, rekrutacja, księgowość)
  • udzielanie szerszych informacji o usługach z portfolio wszystkich produktów i usług HR INTEGRY
  • reprezentowanie firmy na eventach, targach
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • bieżąca rejestracja, uzupełnianie i aktualizacja informacji o klientach, kontaktach oraz innych istotnych zdarzeniach w systemie CRM
  • systematyczna obsługa korespondencji mailowej

Co oferujemy?

  • stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia: umowę o pracę, stałą pensję, prowizje od wyników i premie nagradzające za efekty i jakość realizowanych zadań, dodatkowe ubezpieczenie, bonusy okolicznościowe
  • jasne cele i oczekiwania przy jednoczesnej swobodzie działania
  • komfortowe warunki pracy, niezbędne narzędzia
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji poprzez udział w ciekawych projektach, szkoleniach, konferencjach, inicjatywach marketingowych
  • pracę w nowoczesnej firmie, w atmosferze inspirującej do działania - u nas masz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
    i realizację swoich pomysłów
  • indywidualne podejście - doceniamy zaangażowanie i wkład pracy każdej osoby.

Co jest dla nas ważne?

  • Twoja postawa - szukamy osób zmotywowanych do pracy, zaangażowanych, odpowiedzialnych, samodzielnych, zorientowanych na cel, potrafiących współpracować w zespole
  • Twoje doświadczenie i sukcesy w obszarze sprzedaży i znajomość zagadnień związanych z HR
  • Twoja umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!